emmi är en underbar poet

jag sitter helt ensam och jag bara tänker
tankarna far och minnena blänker
just nu jag önskar att nu var då
för imperfekt är ord jag inte vill förstå

om man tänker tillbaka då var vi där
här vi fortfarande är men vi glider isär
om då var nu så skulle vi le
för detta är sant och vi tvingas att se

vi tvingas att leva när tider förändras
vi lever , förlorar och livet fördärvas
men hoppet det växer och vi lever med de
ja det är så jag tänker , något annat att se

för jag älskar och saknar så innerligt
framtiden nära men jag har ingen sikt
så jag lever för det goda så gott jag kan
och kämpar och längtar för min kärlek är sann

Kommentarer
Postat av: emilia

ja jag är grym =)

2007-10-08 @ 19:47:09
URL: http://emiliaryndal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0