;

tänk att varje gång jag tänker på alla våra roliga stunder och alla skratt
så förvandlas snabbt skratt till tårar.
tänk att varje gång jag tänker på att hur lätt vi gav upp det
så förvandlas snabbt ett skratt till tårar.
tänk att varje gång jag tänker på hur bra kompisar vi igentligen var
så förvandlas snabbt ett skratt till tårar.
tänk att varje gång jag tänker på hur mycket jag värkligen älskar
och avgudar er som dom människorna ni är
så förvandlas snabbt ett skratt till tårar.
tänk att varje gång jag tänker på att det aldrig kommer bli som förr
så förvandlas snabbt ett skratt till tårar.


image87







tackförtidenochallaminnenjagharmeder.

Kommentarer
Postat av: emmi

jag saknar skratten när de förvandlats till tårar. jag saknar skratten, alltid. och jag saknar tiden.

2007-12-17 @ 19:04:43
URL: http://emiliaryndal.blogg.se
Postat av: malle

jag leder med er.. det är inte kul att förlora en sån bra gemenskap.. hoppas att ni kommer träffas oftare och att ni verkligen inte glömmer för det är ni och inget annat...

ni ska alltid finnas för varandra...

jag lovar ni har den mest fantastiskaste bella som bästa polare.... den bella ska ni hålla hårt om...

2007-12-18 @ 18:42:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0