;

man tänker och kommer ihåg tiderna då allt var lätt,
man bara lekte och log hela dagarna, värkligen inga bekymmer
då alla dagar var lika roliga som den förra,
kommer aldig komma ihåg tiden när en viss person (emmi)
glömmer sina bästa polare när man ska dra till skogen ,
när jag och alex sitter och bakar sandkakor.
glömmer aldrig tiderna när det viktigaste var vilka som fick vara med att leka.
glömmer aldrig tidernamed dig. alla skratt och alla galenheter.
den bästa tiden i mitt liv.


image81

Kommentarer
Postat av: emmi

nej jag glömmer aldrig heller. det tror jag är enda gången jag glömt av er, och än en gång förlåt. men jag tror inte skogen var speciellt rolig ändå :P

2007-12-07 @ 17:35:40
URL: http://emiliaryndal.blogg.se
Postat av: Hon i sandlådan med sandkakor

Hahahahha, tack för det emmi :P
Men du och jag Bella, kanske inte var så särskilt närvarande om vi inte ens märkte att dom drog XD

2007-12-07 @ 18:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0